Åh nei

Jag har sovmorgon idag egentligen, till tjugo över tio. Då undrar du säkert vad jag gör i skolan nu? Jo, jag hade glömt franskaböckerna i skolan och fick reda på att det var läxa till idag,så jag skulle hit och göra läxan nu. Men då visar det sig att i min stress att hinna med bussen glömmer jag nycklarna. Så hit kom jag, utan möjlighet att komma in i skåpet som har mina franskaböcker helt i onödan. Men! Som en räddande ängel kom Louise från b-klassen och lånade ut sin bok till mig. Så efter jag har gjort det här ska jag plugga historiaprov. Imperialismen, here I come!

Bluck. Jag tycker inte om plugg. Eller nja. jag har en hatkärlek till historia.

En positiv grej den här morgonen är i alla fall att jag gjorde sällskap med Agnes och Edith och Albin på tåget!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0