Äppelmos

Det är vad min hjärna är gjord av idag. Det började igårkväll när jag blev klar med min åtta sidor långa uppsats och sakta men säkert smälte hjärnhalvorna ihop och ner. Just nu känner jag mig efterbliven och har huvudvärk eftersom jag fick solen i ögonen hela morgonen! Träffade en mycket trevlig etta vid namn Edit på tåget, hennes tvillingsyster Agnes var i min faddergrupp! DOM SER EXAKT LIKADANA UT! Men nu kan man skilja på dem, Edit harett födelsemärke och lugg och Agnes.. har inte det? (:

Nu ska jag ha hiztoriaa. Ses och hörs senare!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

haha med tiden lär du dig se skillnad ;)

2009-09-10 @ 17:57:39
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0