Helgen kortfattat

Fredag: Bio med Agnes och Edith. Vi skulle se Taking Woodstock, men tanterna på Victoria hann före och tog alla platser. Istället såg vi "Flickan". GALET bra film, sjukt sorglig. Jag ville gråta men sånt gör jag inte när någon kan se mig. Efter att ha sett den fantastiskt braiga filmen, som btw handlade om en flicka vars föräldrar åker till Afrika över sommaren och hon lämnas med sin faster som efter ett par dagar åker ut för att segla så hon blir helt själv och maten börjar ta slut och hon råkar ut för diverse hemska saker och hon är bara 9 och ett halvt år gammal, så drog vi till Skinnis ett tag. Där träffade jag Anton i estetklassen och massa av Edith och Agnes kompisar. Det var trevligt, men kallt, så vi åkte hem vid halv elvatiden.

Lördag: Jobbade 13-15 och hade skitkul. Vi sjöng i två timmar och jag älskar mitt jobb! Även om jag var otaggad när jag kom dit hade jag sjukt kul under tiden jag jobbade! :D Sen åkte jag hem till Emil och tittade lite på It's always sunny in philadelphia innan vi åkte hem till Victor för att käka hemmagjord "Balashpizza" (ursäktar om stavingen är fel, men balash är tydligen det bästa av det bästa. En balashpizza är alltså en pizza som har ALLT gott man kan tänka sig på. ALLT.) och sen kom Dajje, Alex, Bolin och massa fler dit. En mycket trevlig kväll! :D Mot slutet av kvällen lyckades jag övertyga Bolin om att han skulle skjutsa hem mig, jag är väldigt glad över att han gjorde det för jag hade inga strumpbyxor och det hade varit kallt att gå hem..

Söndag: Det är ju idag! :D Hmm.. Idag har jag legat i sängen och segat mig, sen gått upp och varit trevlig mot min kära mormor och farmor och ätit kakor och bullar, vi firade min käre padre som fyllde år i torsdags! Har även tittat på Petsson och Findus glömligheter med min bror och sen gått upp och sett på It's always sunny in philadelphia. Den serien är så sjukt rolig!! Nästan i samma klass som 2 ½ men, eller How I met your mother...
Nu funderar jag på att gå ner, koka lite nudlar och vara social och sen gå upp och fortsätta titta på galenpannorna i IASIP. (Riktigt snygg förkortning där..)

Puss Puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: edith

jag grät när kan dog :( fast han dog ju inte men jag trodde han gjorde det x)

sv: nej det märkte jag sldrig men jag satt ju en bit ifrån henne... men FY!

2009-09-28 @ 10:56:36
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0