IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHH!

Jag måste bara meddela er, världen, att jag är otroligt överlycklig.

Jag kom in gratis på Håkan Hellström. På Gröna Lund. Ikväll. Klockan 19.45.

Ain't it fantastique? Jag är överlycklig. I sån där som de kallar extas! Jag kommer nog inte somna ikväll, vilket är illa. För imorgon väntar mycket spännande saker! Jag ska nämligen:

- Ha min första dag på mitt nya jobb som teamledare. Det känns otroligt spännande och jag hoppas det blir roligt! Ser fram emot att få lära mig något nytt och inte bara köra på telefonförsäljning vilket är det enda jag gjort i princip på riktigt. Så det här teamledar jobbet kommer bli riktigt intressant!

- Åka hem till Maks Fikån och gå på fekke fekke spåra spåra tills natten dör och gryningen föds! Till detta spektakel kommer jag att behöva laga potatissallad. Men det är lugnt, jag tycker om att laga mat BIG TIME så det här med att göra potatissallad kommer bara bli kul! Ska gå upp tjugo i nio imorgonbitti och koka potatis. NICE ONE! Klockan 12.07 ska jag ta tåget från Tumba mot Älvsjö och därifrån buss 173 till jobbet. Så det får bli så snabbt och enkelt som möjligt! Potatis, färdig sallad på påse, fetaost, pinjenötter, soltorkade tomater. KLART! Sen lite citrondressing över det som pricken över i:et och we are ready to rumble!

Jag kan inte med ord beskriva hur taggad jag är!!!!!!

Dock har jag skrikit sönder min röst till tonerna av Klubbland, Ramlar och Känn ingen sorg för mig göteborg. Jag låter nästan som jag gjorde på nyår. Men det är nice! Jag gillar när jag har heez rözt.. det låter bättre när man sjunger på riktigt iaf! ;D

Nej, Godnatt Sverige. Nu kryper jag i sängs med min bäste vän Otrivin.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0