Jag ber om ursäkt

För att jag inte bloggade alls igår. Jag var ledig och spenderade dagen med att sova, äta och se på tv. Skulle pluggat lite naturkunskap också, men jag gjorde i varje fall franska läxan!

Sen såg jag på Criminal Minds igår. Galet bra serie. Satt på nålar hela avsnittet. Någon snubbe hade spridit ut mjältbrandsbomber i parker och bokaffärer och smittat ner massa människor som inte så sakta men jävligt säkert dog av det. Uschanamig.

Idag ska jag bara njuta av min skoldag i fullaste mån. Vem försöker jag lura egentligen? Jag ska skriva en planering om idrott och naturkunskapa mig, hur kul kommer det bli på en skala?

Nej, hörs sen!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0