JAGVILLINTEVILLINTEVILLINTEE!

Min madre har tröttnat på tele2 comviq abonnemanget jag och min syster har. Så nu ska hon säga upp det imorgon säger hon. Jag vill inte. Det här betyder massa krångel för mig och extra pappersarbete!

Jag måste nu:


- Skriva ner alla mina kontakter på ett papper eller i en bok så jag inte förlorar allesammans
- Skaffa kontantkort med comviq kompis så jag fortfarande kan smsa och ringa gratis
- BYTA NUMMER!! SUCK!
- Masssmsa alla på min lista efter jag köpt mitt kontantkort och meddela att jag bytt nummer. Jag hatar det. Det kommer kosta pengar och alla hatar "jag har nytt nummer"-smsen.. erkänn. Även om de kommer från mig.


Innebär det här att alla mina underbara sms försvinner??! Jag har just nu 5379 sms i min inkorg, nej jag är inte poppis men jag hatar att ta bort smsen. Jag gillar att kunna läsa dem gamla när jag har tråkigt och komma ihåg hur kul jag hade den gången den personen skrev det där och faktiskt är de flesta sms jag har väldigt söta och det gör ont i mig att tänka på att de kanske försvinner nu! :( Jag vill inte. Jag tänker protestera. Starta en protestgrupp på facebook och tvinga alla jag känner att gå med.

Puss Puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: Andreas {kerblom

Till alla dina problem säger jag så här.



Kontakter: De sparas på telefonen. Om inte alla är sparade på telefonen så letar du reda på "kopiera alla SIM-kontakter till telefonen"



Byta nummer: Om du nu har ett abonnemang så är det registrerat på någon, troligen din mamma eftersom att hon verkar ha rätten att säga upp det:P Så du kan alltså göra en nummerflytt! Inget nytt nummer.



Så tagga ner lite, världen är inte så grym som den verkar.

2009-09-10 @ 20:02:06
Postat av: Anonym

för att försätta på vad ovanstående redan har påbörjat..

dina meddelanden har också sparats i din mobil :)

2009-09-11 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0