JÄTTEROLIGA INSIKTER JAG JUST KOM FRAM TILL!!!

Det här är galet viktigt:

Om hundratolv dagar fyller jag arton år gammal. Detta betyder att om hundra dagar är det endast tolv dagar kvar till jag fyller arton år gammal. Och om hundraåtta dagar är det endast en liten ynka vecka kvar till min myndighetsdag. Om endast nittio dagar är det jullov. Och då åker jag upp med flickorna till Incofincos stuga i fjällen och myser under ett par dagar. Men något som är mycket närmre är höstlovet som är här om trettiofyra ynka dagar. Förstår du hur lycklig jag blev när jag insåg detta? Jag är i extas.. och det här var faktiskt extremt intressant, så jag höll mitt löfte jag gav imorse!

Nu är det femhundrafyrtio sekunder kvar tills Idol drar igång på fyran. Det tänker jag titta på, så:

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha du är för underbar :D

2009-09-22 @ 20:22:55
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0