Kultur och idéhistoria

Min dag har helt vänt, imorse var jag typ deprimerad, men nu har det vänt totalt! Jag är på SJUKT bra humör!

Och nej, för er som undrar så kommer jag inte gå på Hoffmaestro på Torsdag. Jag och Emil beslutade att dra ner på rookiefestivalen den 30:e oktober istället. Typ som en roadtrip! Det kommer bli AWESOME! :D

Jag har dessutom ätit tutti frutti och sett på It's always sunny in philadelphia med Victor på håltimmen. Me like me like! Har sett hela säsongen nu, och nu är jag typ sjukt jävla glad och tänker på Calle Kristiansson, världens bästa kille som sjunger som en gud. Och ja, jag grät igår när han sjöng Highway to hell. Jag är som Bella så fint sa: "Du är en sorglig människa emelie".

Nu ska jag gå innan jag blir lynchad av min lärare!

Puss Puss
emelie

Kommentarer
Postat av: edith

hahah ja din tragiska lilla flicka ;) <3

2009-09-29 @ 16:58:27
URL: http://thefirstedot.blogg.se/
Postat av: agnes

Du har så fin och rolig blogg emelie! 8D

2009-09-29 @ 19:24:32
URL: http://iflew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0