NAMEN!

Jag loggar in och ser att jag fått hela TRE KOMMENTARER! Jag är aslycklig! :D

Meddelande till Åkis och resten av världen:
Jag kommer inte behöva byta nummer! :D Vi ska skriva över numret till ett kontantkort så jag slipper byta och krångla vilket betyder att jag kan behålla alla kontakter vid dess vanliga namn, min telefon har en förmåga att byta namn på att när jag kopierar över dem till telefonen istället för simkortet. Det var det som var kruxet med kontaktlistan. MEN! Nu är alla mina problem lösta! :D Jag är överlycklig!

Virta: Jag saknar dig med! Vad i hela friden har hänt med din blogg? :O :O :O

Idag på tåget satt det en femtioårig gubbe och stirrade på mina ben. Det var lite halvt störande sådär, så jag gav honom en jättejättearg blick men då stirrade han in i mina ögon och log sliskigt. Jag hatar såna gubbar. Ska hädanefter endast ha på mig polotröja och baggyjeans för att förhindra blickar från gamla gubbar. Oj, nu lät det som jag får dem varje dag, det får jag inte. Men när det händer vill jag kräkas på dem.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Andreas

viskning Kom till skogisikväll, men kom via simon. Jag har redan dragit dit folk viskning

2009-09-11 @ 14:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0