oh gosh

Jag kom hem från sången för ca en timme sen. Vi skulle lägga stämmor, Matilda och Linnea sjöng jättefint i varje fall! Just nu fryser jag som en liten gris och funderar på att krypa ner i sängen redan. Jag vill nämligen inte bli sjuk igen. Feber är dessutom det sista jag vill ha!

Idag var vi på besök i Tingsrätten. Inte det allra skojigaste jag varit med om.. men det var väl en bättre start på dagen än tågförseningar och matematik? Hursomhelst, fick mycket sällskap på bussen! Först av Razmus, sen av Holger, sen klev Matilda på! Så, mycket snack en trevlig busstur på ca tolv minuter och en mycket trevlig tågresa på en halvtimme. Sen fick jag min egentid och satt med Miss Li i öronen fram till solna där jag likt en vilsen liten själ gick runt och letade efter bussen och sen efter tingsrätten, då i sällskap av Daniela i alla fall! Så två vilsna små kycklingar från söder om söder om söder letade sig fram till den grågröna skottsäkra och ohyggligt fula byggnaden där mycket (o)spännande förhandlingar pågick!

När vi kom tillbaka var det lunch i form av bulgur och grönsaker. Näringsrikt! Och som grädde på moset gav jag min käre påni Bella en nektarinpaj med vaniljsmuldeg som inte var så smulig som födelsedagskaka!

GRATTIS BELLAAAA! Du är världsbäst! <3


Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Be-Z

Du är världsbäst gullefniss<3

2009-09-22 @ 20:21:37
URL: http://rightinyourface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0