Skjut mig. Döda mig. Vad som helst.

Jag har ett helvete framför mig. Jag ska försöka lista ut hur jag ska komma in på Hoffmaestro där det är tjugo års gräns. Det måste finnas något sätt? Jag menar, det är Hoffmaestro. Min framtida man ska stå där uppe och spela och jag kommer smälta till tonerna av My Shoes samtidigt som min kropp ofrivilligt kommer rycka och skaka rytmiskt. Ungefär så ser jag ju då ut när jag dansar. Men under Hoffmaestro bryr jag mig inte, då fylls hela jag med en sån ren glädje som knappt går att beskriva. Jag vill in. Jag SKA in. Hur?

HJÄLP EN STACKARS SATE! Behöver få in tips från er alla, fjorton (nej förlåt, ni har växt till tjugosex nu) läsare. Hur kommer man förbi tjugoårsgränsen? In med tipsen innan 1:a Oktober.

Nu ska jag rusa iväg på sång på Fejm. Första lektionen för min del på hela terminen! JÄTTEGLAD!! :D :D

Puss Puss
Emelie

 <- MUMZ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låna någons legg! lr flasha för dörrvakten. Nej gör inte det, låna någons legg!

2009-09-14 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0