VA?!

Vad har hänt med tv?

De visar jordens mest blåsta och puckade kvinnor, "Åååh, jag tror min kompis blev arg på mig för jag sa att hennes dotter är tjock och har fult hår?!" eller: "Ja men man måste ju göra som ens man vill, om han vill att du ska gå upp klockan sju på morgonen och (ursäkta det ofina och osmakliga citatet) suga av honom, ja då får du väl göra det." Ursäkta mig? Visa något lite bättre på tv tack. Inte sånt man vill kräkas på och bara blir irriterad på att se. Svenska Hollywoodfruar - nej tack!

OCH NÄR BÖRJADE MAN HA REKLAMPAUSER UNDER NYHETERNA?! KORKAT! Jag orkar inte med tv längre.
Hädanefter tänker jag hålla mig till följande program:

- How I met your mother
- True Blood
- Vänner
- That's 70's show
- Rapport (enda nyhetsprogrammet utan avbrott)
- Criminal Minds
- Top Model (Det är så galet roligt...)
- Allt med Tomas och Simon, "Sveriges fulaste hus" osv osv
- Matlagningsprogram


Klart. Sen tog det slut på program som är okej att titta på just nu, jag kanske har blackout med sevärda tvprogram. Matlagningsprogram och Rapport lät fett vuxet, men jag gillar matprogram (nörd) och rapport är ju ganska bra egentligen, för att veta vad som händer omkring en och inte få dåliga resultat på nutidskrysset på samhällslektionen! :)

Nu ska jag sova!
PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör som jag, titta aldrig på tv. Jag tittar bara på tv om jag kommer hem tankad mitt i natten. Och då tittar jag på ztv eller mtv. Ibland ser jag en film om jag har riktigt tråkigt vid datorn. Annars, nej. Inte tv.

2009-09-15 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0