Världens bästaste födelsedag

har jag just idag idag idag! Fick en tårta och sång i matsalen, efter lunch slutade vi så då blev jag medförd på hemligt uppdrag till en hemlig plats av Clara et Therese, det visade sig vara hem till ingrid och där väntade en saftig kladdkaketårta med massa strössel och grädde och maränger och grejer! Vill påpeka att jag var tvungen att ha på mig en fet mössa för ögonen och hörlurar med maxad volym för att inte veta vart vi gick, och så blev jag ledd uppför rulltrappor, ner för trappor, ut på isiga vägar och allt. Sen har vi spelat biljard också! DET VAR AWESOME!

Ikväll klockan 19.00 väntar middag med familjen på Agaton också och på Söndag blir det fika hemma hos familjen. Och på lördag ska jag ut med goda vänner och fira. Det här är nog den bästa födelsedag jag haft. Inte undra på att jag räknat ner sen två veckor innan min sjuttonårsdag.

Vill passa på att tillägga att jag har världens finaste vänner som grattat och bakat tårtor och gjort allt möjligt. De är verkligen världens finaste helt enkelt, behöver inte nämna vilka de är.
Och min familj ska vi inte ens tala om, den bästa på jorden.

Dör jag på måndag dör jag lycklig. Dör jag nu dör jag lycklig också. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0