inatt jag drömde..

Jag drömde en så konstig dröm för några nätter sedan!

Jag drömde att jag var iklädd en för stor röd bröllopsklänning, och jag skulle gifta mig men jag visste inte med vem. Dessutom var jag jagad av maffialiknande män i svarta kostymer som jagade mig runt och runt i en tygaffär. Jag lyckades hela tiden med nöd och näppe komma undan de här männens händer genom att jag halkade under borden där tygrullarna låg på.

Det här är en sån där dröm man liksom känner på sig betyder något. Så jag kollade runt lite på nätet idag för att få lite klarhet. Det här är vad jag fann:

Mörkrött associeras med vigör, viljestyrka, längtan, ledarskap, mod, raseri, ilska, illvilja och vrede, i Indien används rött som en bröllopsfärg då den symboliserar renhet. Bröllopet symboliserar förhoppningar om ett lyckligt förhållande och äktenskap
Drömmer man att man är jagad betyder det ofta att man är stressad och behöver lugna ner sig, och förvirring i drömmar betyder att man bör rensa upp bland sina planer..

Stressen känner jag igen, och jag borde väl rensa lite bland mina planer.. har ganska mycket på g just nu nämligen :p Tänk vad mycket spännande man kan få ut av lite drömtydning!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0