Justeja...

Jag tatuerade ju mig i förrgår......... det blev väl sådär.. bara ganska så FRIKKIN' AWESOME!!!! Seriöst, det här kan vara en av de sakerna jag gjort som jag är mest stolt över! Den är helt jäkla perfekt! Den är verkligen underbar! Jag lovar att lägga ut en bild till er, mina kära fem sex läsare, så ni kan få se den så fort jag tagit någon bra och orkat lägga in den på datorn!

Det är i varje fall en g-klav. En svart underbar g-klav som blänker i vitt och ljusblått. Så fantastisk. Jag älskar den! Och jag kan knappt vänta tills jag kan lägga till mer saker och sitta i den där stolen och känna att allt är helt verkligt och surrealistiskt på samma gång. Jag har knappt fattat än att jag har den. Att jag gjorde det. Att den kommer sitta där resten av mitt liv.

Det är som sagt, surrealistiskt.
Men fantastiskt.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0