Fina fina Jenny



Tänk vad vi saknar denna skönhet.. Hon kommer hem i Juni. Då ska jag stå på flygplatsen och kasta mig över henne som ett djur.. eller ja inte som ett djur.. mer liksom kuta fram och krama sönder hennes amerikaniserade jag och hoppas att hon förstår vad jag säger och så ska jag ha värsta skylten grejer och balla ur totalt. Typ. Miss you <3

Just det! Jag (Mamma) köpte skor idag!! Tre par blidde det:

 

 

 



De är jättefina, mina nya älsklingar.. och skopar nr 1 är jättesköna för de är liksom i, vad ska man säga.. typ baddräktstyg fast inte för baddräkter? Förstår ni?

Jätteduktig på att förklara.. anyway! Nu kallar skönhetssömnen. Jag var jättetrött redan när jag pratade med Jenny så intelligensnivån på samtalet sjönk tills vi satt och gjorde grimaser och jenny filmade sitt skrev. Vill förtydliga att det var iklädd skotskrutiga mysbyxor, så ingen liveporr från andra sidan atlanten ;)

PUSS PUSS OCH GODNATT
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0