Gårdagen

Igår var det kräftskiva! :D Det var sjukt nice... :)

Det var även Fiffis sista kväll i la stockholma och det var lite tråkigt.. men hon hade kul igår. Det märkte jag. :)

Vi började runt sex och käkade kräftor, aioli och rostat bröd. Mycket mysigt, vi sjöng i kapp med grannarna som också hade kräftskiva och efter ett par timmar gick vi faktiskt över och hälsade på dom, alla var runt 40 år men väldigt trevliga! :)

Vad jag undrar är bara vad som hände sen. Det gick väldigt fort, de som var där vet vad jag pratar om och jag vill helst inte skriva om det här. Men, det kommer bli pinsamt i framtiden.. -,-


Puss puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Lina

haha låter skoj! söt blogg du har.

2008-08-17 @ 13:46:46
URL: http://lslf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0