Hej jag heter Emelie

Och igår såg jag jordens bästa (eller okej, kanske inte jordens bästa men den var bra iaf) film. Utlämnad.
Syster, 13 år, tyckte den var tråkig och seg men hon är väl för liten för att fatta antar jag. Jag och mamma tyckte den var grym iaf! :)

Om ni gillar såna där filmer där oskyldiga pappor blir anklagade för terrorism och torterade i ett främmande land utan att veta någonting om sin familj eller vart dom är, och där "hjälten" är en snygg vältränad Jake Gyllenhaal som offrar sitt jobb för att befria pappan, och där den oroliga höggravida mamman spelas av Reese Witherspoon och dom har en assöt liten son som vägrar äta förens föräldrarna kommit hem. Då ska ni se Utlämnad. Annars, ta er i rumpan och gå. (;



Klicka för större bild


Pusspuss

Emelie

Kommentarer
Postat av: zirath

jag sak se den :D :P haha

2008-02-28 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0