En del människor säger ju lite skumma saker ibland..


Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.                
                                                                              

 / Britney Spears


Jag har aldrig brytt mig om publiken. Jag gillar det jag gör - jag gillar att göra illa människor. Det är vad jag gillar att hålla på med. Jag är i göra-illa-branschen.

/ Mike Tyson



Sprängämnen kan ligga bakom explosionen.

 

/ Expressen


Kära Örebroare!                
                                                                              

/ Kung Carl XVI Gustav vid ett tal i Arboga, 1985


Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmanna-band är ute. Åk hem till Liverpool...                
                               

/Chef på skivbolaget Decca till medlemmarna i Beatles, 1962


Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel.                

/ Okänd


För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

/ Okänd


Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt.

/ Ur skadeanmälan till försäkringsbolag


Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år.                
                                                                               

/ Magdalena Forsberg


Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

/ Margaret Mead




Kommentarer
Postat av: laj

britney kommentaren var ju lite rolig. japan och afrika, lika smart som du helt enkelt :)

2008-01-02 @ 20:30:31
URL: http://theregular.blogg.se
Postat av: Robert

"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel"

Var det Ingemar Johansson som sa, Sveriges tredje största idrottsman efter Björn Borg och Ingemar Stenmark ;-)

2008-01-02 @ 23:46:31
Postat av: Mari

Haha, smarta saker där...

2008-01-09 @ 20:38:17
URL: http://kolikmim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0