HALLÅ ALLMÄNHETEN!! DET ÄR VIKTIGT!!

Vem var det som skrev den där fina kommentaren i föregående inlägg? Jag vill bara veta.. Den gjorde mig mycket glad, så anonyma kommentarskrivare som kallade dig själv "hope you don't know": Vem är du?

Jag skulle egentligen in här för att skriva någonting annat, något som jag helt har glömt bort nu. Men skitsamma! Jag blev glad så fort jag kom in här så, det gör ingenting! :D Plötsligt blev det en sån där mysigt mystisk stämning...

Puss puss
Emelie





Update


Sångfågel kind of killed my glädje när hon berättade att kommentaren är ifrån en the Killers låt, tydligen en fin låt. Fast ändå. OM det är så så är det ju ändå väldigt fint att skriva in ett låtcitat som säger det man vill säga. Det kan ibland passa bättre in på hur man känner än ens egna ord kan beskriva. Hängerume?

PS. Tänkte för säkerhets skull passa på att säga: Är det en tjej, jag är smickrad men lär nog inte överge killarna alltför lätt än.. Let you know when I pass over to the other side though! DS.

Kommentarer
Postat av: Sewlet

Vet du fortfarande inte vem det va?

2008-03-13 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0