Myspystips

Igårkväll var jag, kommentator och steph hos zirath och kollade på film, måste tipsa alla om b-filmen vi såg.

Den handlade typ om en pirat som gick och halshögg vissa människor som råkade vara släkt med andra gamla pirater, och specialeffekterna är grymma! Man kan se huvudet studsa flera meter och verkligen hoppa iväg från kroppen, en kvinnas som halshuggs upp och ner huvud flyger av någon anledning upp i taket och tja, blodet kommer ungefär en kvart senare. Jag säger som Z, måste vara en parodi. (;

Idag ska jag till stan med mamma och ikväll får vi se vad som händer.. :)

Btw, Den där italienska makaronilådan jag gjorde; ingen matförgiftning där inte. (:




Puss puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-03-01 @ 10:29:18
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: zirath

hih filmen va bäst (:

2008-03-01 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0