Sammandrag ur eurovision 2008

Årets finaste låt: Israel

Årets fiasko: Spanien

Årets coolaste: Azerbaijan

Årets snyggaste: Danmark

Årets bästa: Ryssland



Israels låt är verkligen grymt fin, jag får gåshud när han sjunger. Skojar inte.. jag hoppas faktiskt på honom riktigt mycket, mer än perelli, hata mig inte, för han har en sån röst! Jag fattar inte..

Spanien, behövs några kommentarer? Chiki Chiki på den du..

Jag ääääälskar när han som är ängeln i Azerbaijans låt skriker i början! Alltså, efter den där operagrejen så skriker han så grymt bra! Den är fett skön! (:

Danmark, hey hunk.

Dima Bilan, du är grym. Never ever gonna let you go... "sjunger på förra låten han var med med"



Puss Puss
Emelie

Bara för att jag älskar den låten så mycket så var jag tvungen att länka till Dimas förra bidrag: Never let you go

Update:
Okej, det här är det sista jag lägger in med Dima för idag, men lyssna på den här låten: Not that simple.
Den är så grymt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0