Snyft

Fejmavslutning igår.. Sorgligt värre.

Två stipendium utdelades, tre blev avtackade (varav endast två var närvarande) och tröjan gick käpprakt åt skogen! x)

Stipendierna (osäker på stavning) gick till Madeleine, en grym sångare och förebild med jordens gladaste humör och Martin, en grym ljustekniker som fixade mioljuset helt perfekt.

De två som blev avtackade var Madeleine och Sandra, det kommer bli väldigt tomt på fejm utan dessa underbara flickor med fantastiska röster.. synd att behöva söga hejdå till dem. Sandra höll ett jättefint tal och inget öga lämnades torrt när hon avslutade, det var så sorgligt när rösten stakade sig på henne under talet där hon berättade hur mycket Fejm har gett henne och betytt för henne. Och det fick mig att tänka efter, Fejm är verkligen som en andra familj. Man är alltid välkommen, man har alltid ett stöd där. Det finns liksom inte en plats på jorden som är som Fejm. Jag kommer säkert också gråta när jag blir avtackad, för jag lär definitivt fortsätta tills jag blir tjugo.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: sofie H.

se där har du också gått eller går på fejm ;)

2008-05-27 @ 21:48:41
URL: http:// sofieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0