Tre avsnitt av ett liv på en dag

Igår var jag och Marcus i stan och skulle käka glass. Jag visste var stället låg, men jag ville se hur mycket han orkade så vi klev av vid hornstull när vi skulle till fjällgatan.. (A) Okej, helt ärligt är jag sämst på stadsorientering uppenbarligen. Men, solen sken, glassen var god och sällskapet mycket trevligt. Glöm inte bort gitarren nu, du får fyra och en halv av fem toasters, kanonkul. :)

(Fjällgatan ligger borta vid slussen för er som inte visste, och hornstull ligger tydligen på andra sidan stan. Det tar ungefär två timmar dit om man virrar omkring på olika gator och letar nogrannt)




Man märker verkligen skillnad på folk i nian, hur olika man utvecklas. Vissa mognar fort, andra är väldigt långsamma. Man märker hur omoget många fördomar vissa har angående andras diverse intressen, jag menar: Bara för att man går ut och festar på helgen betyder inte det att man konstant super sig aspackad? Hur gamla tror ni vi är? Nej, jag vill bara klargöra att jag och bästa kompis (och de jag umgås med överhuvudtaget) har mer i hjärnan än det. Sen är det ert val att fortsätta tro på era dumma påhitt, men snacka inte en massa skit och bete er inte som om ni går i ettan utan face your problem och snacka med oss istället för att gå runt med en massa fördomar! Jag menar, vi går trots allt ut nu och kommer knappast stöta på varandra i framtiden om det inte blir någon klassträff. -,-




Du förvirrar mig konstant med dina velanden fram och tillbaka. Jag vet ju inte vad du vill. Bestäm dig för en sak och håll det, även på helgerna mellan tio och tre på kvällen/natten.



Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0