Friday night in/out?

Idag hade vi lära-känna-varandradagen på skolan med ettorna. Vi körde ett gäng relativt lama lekar och försökte förgäves memorera folks namn. Det gick inte så bra. Första och andra gruppen var kul att ha! Resten ville inte ens försöka på riktigt.. alldeles för blyga/stolta/vill inte skämma ut sig.

Sen smög jag, Belapåni, Maks Fikån, Hannah montana, Hockey loco och Ebba Grön in i aulan när ettorna skulle sjunga gospel. Kommer ihåg exakt hur maffigt det var sist vi körde så vi körde lika hårt denna gång. Det är lite komiskt att vi smög oss in för att sjunga gospel. Men Zacke som ledde alltihopa är så sjukt GRYM! Det sprids en känsla i lokalen när alla sjunger tillsammans som är svår att beskriva. Det är så galet nice!

Sen skulle jag och Maks fikån till tåget. På tunnelbanan såg vi en så jäävla äcklig grej! Det var en tjej med uppsatt knut i wannabe rasta flätstyle. Hon hade ett vitt brett hårband för att hålla uppe luggen och när jag tittade närmre (Nej förlåt, jag brukar inte råstirra på folk på tunnelbanan, lovar) så såg jag en massa flugor/löss krypandes i håret! Jag petade till Max som fick låtsaskväljningar. Seriöst. Det var det äckligaste jag sett på länge..

Ikväll ska jag in till tanto med madre och padre. Det är restaurangernas dag så det blir småplock till middag helt enkelt! :)
Se får vi se vad som händer och fötter. Det är fredag kväll. Fast det känns som onsdag..


Puss Puss

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0