Efter en blöt utekväll

Eller, ja.. det som var blött var väl mina skor och marken. Egentligen så var det ingen vild kväll igår direkt.
Vi drog hem några fejmare till Zenya killipilli och spelade rock band, och det var AWESOME! Alla blev utskrattade när de spelade trummor utom Jenni och Zenya. Någon av följande stilar bör följas när man spelar trummor:

- Ellinor "Grobianen" - Börja sittandes rak i ryggen, håll ögonen på tv:n, var lite efter hela tiden med att slå på rätt färg, halka längre ner tills du i slutet av låten (Eller, efter ca 37 sekunder in i låten) hamnar i en framåtlutad ställning där du knappt ser tv:n eller vet vilken färg du slår på.

- Matilda "Focus face" - Sitt spikrak i ryggen, slå med pinnarna hårt som sjutton på rätt och fel färg lite då och då, var antingen före eller efter med att slå på färgerna, svär lite då och då och kom ihåg ditt focus face.

- Sonia "The rocker" - Sitt och garva hela låten, svär när du missar, slå hejvilt och aldrig på rätt färg. Ibland råkar du träffa av tur.

- Emelie - Jag gjorde inte ett fel. Jag klarade mig ur låtarna perfekt. Av någon anledning var det tydligen kul att titta på mig ändå. :O

Kvällen var mycket trevlig: Jag blev anfallen av en katt, fick lyssna på när Jenni skällde ut en schizofren man som kommit till sverige och ville bo hos henne, skrek av lycka när Calle Kristiansson gick vidare till final, ägde sönder på guitar hero och lyssnade till när flickorna så fint gjorde covers på alla låtar i rock band. Samtliga hade texten: Raaaat oooooon aaa scooter!

Nu ska jag kila iväg och ha min sista föreställning! Skriver mer när jag kommer hem! :)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0