Love Actually

Love Actually går på trean just nu. Vi äter mandariner och gråter samtidigt. Julstöket är snart över inför imorgon. Inatt, om jag vaknar 03.40 igen, ska jag smyga ner till granen och lägga min finfina klappar där. Sen kommer jag i och för sig inte kunna sova resten av natten och då blir jag grinig.. attans. Vill inte ha en grinig julafton. Nej, det där får lösas på något annat sätt!

Idag har jag i varje fall tvättat, tvättat, tvättat, tittat på How I Met Your Mother, Gjort julkort med min lillebror, DISKAT (?!) (Dock med tårar som strömmade nerför kinderna och ett tvång att tvätta händerna efteråt inom loppet av två sekunder) OCH inventerat julgranspynt och klätt julgranen!

Jag vill egentligen gå och lägga mig och sova nu. Är både lite trött och så sjukt förväntansfull inför imorgon!!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

finaste emelie, det är mycket troligt att jag går som geek för jag har nog lättare att hitta kläder till det än till plastic. Ha en fantastisk julafton med din fantastiska familj!

2009-12-23 @ 22:23:22
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0