myskväll!

Igår hade vi en riktigt trevlig och übermysig kväll! Det vankades vegomiddag hos The shining Twins och bjöds på rattatouille, falafel (hemmagjord som var GALET GOD) och vitlöksbröd med mozzarella samt sallad med avokado och fikon (en helt fantastisk blandning som gjorde att jag smälte inombords). Vi pratade om spöken, konstiga människor, gamla människor och till slut creepy lärare. Intressanta konversationer.

Det förekom dans till rock och allt möjligt, vi sjöng singstar, spelade twister (mot Isabelle Sickan som är cheerleader.. yey.) och drack kaffe och åt blåbärspaj och drack chailatte och myste med mysrysare. Många fina bilder ligger ute för allmänheten på ansiktsboken och jag fick med mig många fina minnen hem dagen efter.

Idag har jag städat, åkt med min familj in till la city, lämnat tillbaka låneböcker som var två månader sena.., ätit på fransk restaurang JÄTTENÄRA SKOLAN (!), och tittat på Dalí Dalí! Dalí Dalí måste vara den bästa utställning jag sett på länge. Galet sjukt stört mega bra för att uttrycka det med tonårstankar.

Snart ska jag ta mig ett glas mjölk, lite te och titta på Shrink med världens coolaste Kevin Spacy. Lovar att skriva min nyårsresumé ikväll också. Det kan hända att den kommer upp inatt. Håll ut.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0