Åhnej..

Vaknade imorse och var hes. NO! Jag får inte bli gamhes dagen innan sista föreställningen!! Men of course, med min vanliga tur så var det exakt vad som hände. Och eftersom jag har så svårt för att vara tyst i skolan och med folk jag tycker om så babblade jag glatt som vanligt, vilket inte hjälpte min stackars röst! Jag drack the imorse, jag drack the hos Frida efter skolan och nu dricker jag the hemma. Samtliga koppar med tre ton honung i, det smakar inte ens the, det smakar smält honung utspätt med en droppe varmt vatten.


Imorgon ser jag verkligen fram emot dock, hur det än står till med rösten får man ge sitt allra bästa. Det är sista föreställningen av Barbie Babuschka! :( På gympan ska vi till Eriksdalsbadet och simma och bada och bubbla i jacuzzin, och efter det ska jag ge gärnet och skynda mig på tåget till Tumba! Som en tiger, så fort ska jag skynda mig.. fast tigrar kanske är långsamma? Som en geopard då. De är väl snabbast? Får försöka med min kondition iallafall..

Nu ska jag göra läslogg 3 i svenskan, dricka tre koppar honung och sen sussa!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0