Americas Next Top Model, The och Otrivin nässprej

Otrivin. Ipren. Grönsakssoppa. Otrivin. Top Model 4. Sova. Vakna. Otrivin. Musik. Historia. Glass. Sova. Otrivin. Ipren. Otrivin. Facebook. Historia. Otrivin. Otrivin. IPREN!

Jag hatar att vara sjuk. Fast det är lite mysigt att vara hemma själv också. Jag hatar mitt lock för örat. Jag får lock för örat när jag blir förkyld och det stör mig så sjukt mycket. Jag hör i princip allt som en bubbla på höger öra. Irriterande. Och att inte andas normalt är inte heller okej. Huvudvärken har i varje fall lagt sig efter tre ipren.

Och lite nytta har jag gjort! Tvättat och bäddat och gjort lite på historiainlämningen. Nu överger jag er för lite "How I met your mother". Den säkert roligaste serien som någonsing skapats!

 

Puss Puss

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0