Trött

Jag kommer typ hinna hem till min busstation och sen åka. Men, jag är glad ändå! :)
Törstig är jag dock! Har inte druckit något under hela dagen typ, och nu har jag fått hicka! :/ Gud vad onödiga saker jag skriver! :p Men men, jag kanske ska säga något vettigt..

Kan berätta om min väldigt intressanta händelse imorse!

Förra veckan köpte jag en kaffe nere i Simons Skafferi. En liten kaffe för sju kronor. Blev överlycklig över att jag kunde köpa något överhuvudtaget! Hursomhelst, imorse skulle jag köpa samma sak, men då fick jag det här svaret:

"Vi säljer bara en storlek, den är stor och kostar tjugo kronor."
"Men, jag köpte en liten för sju förut?"
Till svar fick jag en skakning på huvudet och en blick som sa "Vilken värld lever du i lilla gumman?"

Ledsen fick jag gå upp till lektionen, utan kaffe och med svansen mellan benen. Inte okej. Det förstörde min morgon. Jag fick dricka vatten till frukost.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har något intressant att berätta... ska jobba på det!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0