det går bra nu, kompis det går bra nu

Eller?

Jag älskar att ha många bollar i luften. Men ibland blir det så mycket att tänka på.
Det känns som om min kalender är fullklottrad på varje sida med nya saker att göra varje dag, men jag kan inte hjälpa det! Allting jag har klottrat ner, skrivit i marginalen, är saker jag älskar att göra, mestadels.

Det är studentplanering, möten, uppträdanden, konserter, plugga, jobba, träffa den och den osv. Dessutom är jag så himla nervös inför så många saker som ska ske inom en snar framtid.

Om sisådär 12 och en halv vecka åker jag till Frankrike. För praktiken med skolan. Tre veckor. Jag ska bo själv. I en fransktalande familj. Förstår ni problemet? Jag-själv-franska språket. Det kommer uppstå sådana kommunikationsproblem!! Det kommer säkerligen sluta med att vi använder oss av teckenspråket och att jag kommer hem med helt andra kunskaper än jag hade tidigare, t.ex. hur man lyckas be om smöret utan att säga ett ord, eller ta emot rätt beställningar genom att gissa på vad kunden vill ha utifrån dess utseende. Det vore rätt coolt ändå!

Torsdag är det gig med Fejm som gäller! Mitt älskade underbara Fejm! Imorgon ska vi ha stormöte. Men på Torsdag, det är då det smäller. Då ska vi stå på Subtopiafestivalen och sjunga halsen av oss. Och på Söndag också. Så lite röst bör jag behålla innan det andra giget. Save the power ungefär ;)

Imorgon har jag sovmorgon till tio i elva. SKÖNT! Ska inte ens ställa väckarklockan.. eller det kanske är bäst så jag kommer upp? NÄ!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0