Franz Kafka

Har skrivit om en kille som blev en insekt. Dock ingen kackerlacka som jag försökte få fram på tåget för Edith och Agnes. Och boken hette inte Processen. Det var en skalbagge och boken hetter Förvandligen. Så var det. Så kommer det alltid att vara. Så det så. Lite rätt hade jag åtminstone.

Ikväll är det Thåström som gäller. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat gå. Men tyvärr var alla biljetterna slutsålda när jag och Anna tittade. Det var trist. Men Anna ska gå i Linköping med sin mamma och Emil ska ringa mig under någon låt under konserten. Det är ju nästan lika bra..

Något som däremot är JÄTTEBRA är att jag, madre och syster ska gå och titta på Snabba Cash ikväll! :D Äntligen! Jag har velat se den sen den kom ut, men då var alla biljetterna slut när vi tänkte gå.. Men ikväll blir det i varje fal av! :D :D :D :D Hur det ska bli med Emils samtal från Thåström Live at Annexet och Snabba Cash i symbios vet jag dock inte.. filmen börjar 21.15, Thåström 20.00 + förband. Det rimmar illa tillsammans. Fasiken.

Imorgon kväll drar melodifestivalen igång. Den skall jag invisualisera tillsammans med Edith & Agnes Blåsjö i Rönninge ute i skogens ödslighet. Det blir mysigt! Vi skall inmundiga middag tillsammans och jag skall inta min skönhetssömn i min fästmös rum under natten. Det blir också trevligt!

Oh vilken trevlig helg jag kommer ha! :D

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0