Ikväll är det premiär!

Jag sitter och tittar på NCIS i brist på How I met your mother som jag trodde skulle gå idag. Jag hade fel. Till min förskräckelse upptäcker jag att de har censurerat och skuggat obduktionsdelar som hjärna osv i NCIS! VARFÖR? VARFÖR FÖRSTÖRA DET ÄCKLIGA MED KRIMINALSERIER?!

tal om äckliga saker såg jag och Edith ett tåg på väg till skolan vars framdel var helt blodig! Blodsplatter över hela framrutan! Det får en att tänka över vad som sker med världen just nu.. i lördags såg jag en brinnande bil i fittja. Den blir bara mer och mer barbarisk, det dröjer inte lång tid tills vi ser folk misshandla varandra öppet på gatorna. Nej, vänta.. sånt händer redan.

Ikväll är det premiär för Vampire Dairies. Det blir spännande! Jag har true blood abstinens så det får duga tills den 3e mars då Sookie, Bill, Tara, Jason, Arlene, Sam och Erik kommer tillbaka till min tvruta.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Alexpalex

Uuuh va äckligt, hoppas det inte var en människ bara :o hehje miss you!!

2010-02-12 @ 18:58:46
Postat av: sarinja

hmm :( vampire diaries e bra vid slutet. annars är den ganska värdelös .. och böckerna är bättre.

och riktigt kassa skådespelare. :<

2010-02-12 @ 22:50:54
URL: http://sarinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0