Två timmar senare

Nu har jag skrivit klart en powerpoint presentation om Pablo Picasso, kubismen och modernismen. Jag är extremt trött. Jag känner att mitt ansikte åker nedåt mer och mer och jag liknar en sån där blodhund. Och jag är så trött. Jag har ont i ögonen. Jag är stel i kroppen. Jag behöver sova,

Igår var jag på bio med Inc, Clarius och Hax och såg The imaginarum of Dr. Parnassuss. Den var så otroligt bra! Det var Heath Ledgers sista film, han dog under inspelningen. Lösningen är dock superb. Fyra olika killar spelar samma roll och byter utseende varje gång han går in i the imaginarium. Först ut är så klart Heath Ledger. Sen har vi Johnny Depp. Därefter Jude Law och efter honom följer Colin Farell. Alla hunkar samlade i samma fantastiska film. Filmen var fantastisk och handlade om en drömmaskin om man ska beskriva det kort. Jag orkar tyvärr inte gå in på detaljer. Men den är definitivt sevärd! Dock är det trist att komma ut i sin vanliga trista vardag efter en sådan bioupplevelse..

Jag funderar på att sova nu. Puss Puss
Emelie


je sens seul, chose curieuse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0