Gårdagens strapatser

Målade och intervjuade med 87åringar från halv elva till klockan fyra på dagen, åkte till skärholmen och träffade madre och systrami, Blev jätteglad och förvånad över deras talanger när jag kom hem och såg hur de hade pimpat mitt rum!! Från att ha ett vitt för litet överkast, vitgulnande kuddar i sängen och vita gardiner har jag numera ett limegrönt lagom stort överkast med en "bord" längst ner på sängen i vinrött, vinröda, limegröna, grönblåa kuddar i sängen i massor, gröna gardiner och lyktor i fönstret. Är så galet glad och sjukt nöjd. Det passar mig perfekt, mycket mycket mer personligt än vad det var innan. Nu längtar jag till jag ska tapetsera upp min fotovägg och måla om i mitt rum. Det kommer bli awesome.

Sen bytte jag snabbt som attan om, slängde i min ca tre skedar pasta och rusade med alla mina tillhörigheter till Alexandrus maison. Där fixade vi i ordning oss litegrann, lyssnade på galet bra musik och sen fick vi skjuts till Victor. Jag var i ett stressförvirrat tillstånd och trodde jag hade glömt min mobil, det hade jag ej så vi tog en omväg i onödan, och mycket förväntansfull. Hemma hos Victor förade vi lite och sen drog vi ut på mitt och alexandras första krogbesök.

Det var awesome.

nu ska jag jobba!
Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0