Jag ber så tusen gånger mycket om insekt

Jag har varit usel på uppdatering, men jag är liksom i en skrivsvacka. Den kommer försvinna inom en snar framtid, I promise you that my dear fourteen readers!

Idag hade jag, Edith och Agnes no make up day. Det var skönt.
Jag hade även naturkunskapsprov. Mindre skönt. Jag fick totalblackout när första frågan låg framme på pappret och undrade vad cellandning är. Så jag skrev att cellandning sker i cellerna och så skrev jag om matspjälkningen på den frågan istället. Det var fel, men hey!  Varför slösa bort kunskap och låta den tyna bort istället för att skriva ner den lite fiffigt på ett papper som råkade vara till för fråga ett om cellandning?!

Sen köpte jag en fin klänning på Beyond Retro tillsammans med Annabanana och Ferdinand. Och så köpte jag en make up store ögonskugga för TJUGO RIKSDALER! Och så fick jag provsmaka gratis choklad i en marknadsundersökning också. Sammanlagt har jag spenderat en tiokrona idag. För en tia av ögonskuggan var Ferdinands. Och jag hade presentkort på Beyond Retro. Inte illa för en dag som slutade med en klänning, smink och en gratis chokladkaka!

Nu ska jag ringa till min fina fästmö och titta lite på min mail.

Puss Puss
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0