Krejzy

Det är helt galet! Om tre dagar börjar allvaret. På två sätt. Om tre dagar börjar allt plugg igen, och också allt ansvar som följer med födelsedagen. Shizez krejzy bananas! Tre ynka dagar. Men sen får jag ju vara med och påverka också, mer än jag gjort tidigare. Det är lite coolt.

Idag ska jag spendera dagen i sängen. Kanske gå ner och titta på "A Beautiful mind" eller "Pulp Fiction" också. Om jag orkar. Just nu vill jag bli frisk! Det är så galet jobbigt att behöva snyta sig var tredje sekund och nysa var femte och samtidigt vara helt slut i huvudet. blööööööö.

Funderar på att göra något nyttigare.. typ titta på "It's always sunny in philadelphia". För det har jag på usb minne så då slipper jag gå ur sängen. Nice.

tisdag ska jag färga håret. Det blir också nice.

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0