Med tinande händer och isbitstår

Jag har kommit hem från Vemdalen.
Nu ligger jag i min säng och är helt utmattad. Jag är verkligen sjukt trött.
Dagen har dock bjudit på trevliga händelser!

Fikade på Lill-babs café, väggarna pryddes till varenda millimeter av bilder på Lill-Babs herself.
Fick höra att jag var awesome. Det händer visserligen varje dag (typ..) men alltid lika kul att höra!
Upptäckte till min lycka att Preem serverar mat! Det här var viktigt att komma ihåg till framtida behov.
Läste ut boken "Montecore - en unik tiger". Helt fantastisk bok. Inc har bäst boksmak.
Min extremt söta lillebror visade stolt sin nya tandglugg och suckade lyckligt att: "Nu är äntligen hela familjen hemma!" vilket fick mitt hjärta att smälta likt en isglass en het sommardag.

Nu ska jag injuta nattsömn i min egen säng, utan rädsla för att knarret varje gång jag vänder mig ska väcka någon, eller att sängen ska ramla ner och mosa någon. Sova i våningssäng är en upplevelse.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0