Must have the worst immunesystem on earth

Det spelades queens på nedervåningen nyss. Queen är bra grejer. Fick mig att vilja lyssna på Kiss. Så nu ligger jag i sängen och lyssnar på "I was made for lovin' you". Också bra grejer.

Tittar på Flickr för första gången i mitt liv. Fel. Tittade in på Amelies flickr för ett halvår sedan kanske. Amelie är en duktig fotograf. Hursomhelst, Det är bilder på nöjesfält och det fick mig att längta till tunna sommarklänningar och sockervadd. Det vore underbart med lite sommar nu. Ett par dagar bara, kan det inte vara fifty fifty istället för tre kalla årstider och en varm och härlig? Det känns lite orättvist.. det här är bilden som fick mig att längta till sommarens tivolin:



Väldigt vacker. Önskar jag också kunde fota. ANYWAY! I'm good at other things, aight? :)

Nu ska jag återgå till att snyta mig utan att skrapa upp det skrapsår jag fått under näsan på två dagar, och sen ska jag sova en stund i väntan på att få ett samtal från en fin pojke. Godnatt Sverge, tills senare.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0