Söndag morgon

Jag har mått bättre och varit piggare. Men de spelar gammal rock på P3 diggilistan. Jag dricker en stor fet kopp med choklad och klockan är 12.30. Igår hade jag trevligt, dock gick min skärm sönder. Extremt mycket sönder. Det går nu inte att öppna sms, svara när det ringer, komma in på menyn eller ens stänga av den då skärmen har spruckit på ett så pass finurligt sätt att den inte reagerar. Och jag förstår inte hur det har gått till då telefonen låg i min väska hela kvällen. Min teori är att i folkträngseln har nycklarna i väskan kommit åt mot mobilskärmen och på så sätt har det hänt.

Blä.

Idag ska jag se på Det regnar köttbullar och träffa tvillingarna. Det blir jag glad av!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0