Onsdag kväll

Vad har denna dag haft att erbjuda?

Jag tvingade ut fröken Kvarby Engwall till förorten för att sola och bada vid Möllebadet! Det var mycket trevligt, även om solen inte sken så mycket utan det var lite halvdisigt. Men varmt i vattnet i alla fall! :)

När jag kom hem tog jag en låång (okej, ganska kort men det låter ju härligare när man skriver lååång?) dusch och provade något shampoo som ska förstärka färgen i håret och ge det mer lyster.. men jag vet inte om det blev någon större skillnad men man kan ju alltid låtsas och känna sig lite flashig sådär!

Nu ska jag återgå till att laga mat, det blir krabburgare med inlagd spetskål och chiliaioli! Känner mig lite som svampbob som lagar krabburgare! (:

SJU DAGAR KVAR TILL EMMABODA!!! TAGGAAAAAAA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0