En vecka efter skolavslut

Vad har jag gjort sen dess?

Jobbat
Jobbat
Jobbat
jobbat

och så idag har vi haft barnkalas för Max Svensson åtta år fyllda. Detta betydde tjugotvå sju/åttaåringar som sprang omkring i huset, skrikandes, skrattandes och allmänt högljudda. Kul var det, men påfrestande vid vissa tillfällen. TVÅ hela timmar. Men de lämnade huset glada och nöjda med varsin fiskdammspåse innehållandes nio olika godisar, såpbubblor och studsbollar!

Vår söta lilla kissemisse har gjort illa sig igen också. Sussie går, för andra gången på kort tid, runt med en tratt kring huvudet. Hon har fått ett öppet sår, den här gången nästan på ryggen, som ser ut som ett pistolskott. Stackarn. Jag förstår inte att hon råkar ut för det hela tiden, Smulan har klarat sig i snart tio år utan en enda skråma..

Nu ska jag äta ur min fiskdammspåse och vänta på att fröken Jenny som kommit hem från USA ska ringa!

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0