Dagen efter premiären

Igår var det premiär för "De Galnas Hus" med Alby Fejm. Musikalen som bygger på Karin Fossums bok med samma namn. Det gick så otroligt bra! Man får en sån sjuk kick när man står där uppe på scenen och sjunger, med strålkastare och ljussättning och ett fantastiskt duktigt liveband bakom sig!

Jag var såklart jättenervös. Hade 8 personer i publiken som jag kände, och självklart darrade jag som ett litet asplöv efter mitt första framträdande där jag sjöng solo på verser. Men det gick bra och jag är stolt över hela ensamblen som skötte sig fläckfritt!

Till er som missade premiären är det föreställning igen den 12/5 klockan 18.00 och klockan 15.00 den 13/5! Musikalen håller hus på Tumbascenen, inte alls långt från pendeltågsstationen! Ni borde verkligen gå och titta, för det här är en av Fejms bästa föreställningar! Grymt skådespeleri, fantastiska sångnummer och jävligt coola dansnummer!

Nu ska jag plugga matematik i två timmar... mindre nice.

Puss Puss
Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0