In Thailand

Special price for you!

Nu skriver jag from the sunny thailand! Det ar varmt, valdigt varmt. Men inte for varmt. Gud vad jag stor mig pa att det inte finns nagra prickar over a:na och o:na.. Haha, men men :)

Idag fick jag thaimassage, Jag ar morbultad. Riktigt morbultad! Men gud sa skont det var! :D Hon som masserade mig drog i varje finger och ta tills det knackte till, det kandes nastan som om hon forlangde dom liksom! Och visst, langre fingrar har jag inget emot, men tar? Vem vill ha langa tar egentligen? Nej, om det gick att forlanga tarna skulle jag helst sta over.

Jaja, Just nu ar klockan 18.00 har i Thailand, och da ar hon alltsa tolv hos er i Sverige. Gud vad jag ar duktig pa matte! :D Anyway, vad var det jag skulle skriva? Juste, Isabelle ar sjuk och har inte fatt njuta av varken solsken eller thaimassage.. Hon har fatt ngn typ av halsfluss och ligger inne pa rummet och gar pa antibiotika och alvedon. Stackaren, hon skulle alskat att gora det jag gor har pa hotellet. Spana in utbudet.

Har pa hotellet bor det ca 60% svenskar, 20%finnar och de restrerande 20% ar fran andra lander. Av dessa 100% ar ca 55% killar, varav ca halften ar modellsnygga. Woho! Sa har ligger man i solen, och spanar in det underbara ogongodis som spelar volleyboll i poolen. Gud, jag vill aldrig aka harifran, I'm in heaven.

Puss pa er svennar dar hemma in Sweden!
/ Soon to become pepparkaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0