Live and let die

Jag vill försöka få dig att förstå hur jag är, för att få dig att begripa varför jag gjorde som jag gjorde. Men för att göra det måste jag först förstå mig själv och det är det jag har gjort den senaste månaden. Börjat begripa mig själv.

Jag blir lätt svartsjuk,
Jag faller hårt för någon jag tycker om snabbt,
Jag har svårt att släppa taget,
Jag har svårt att förlåta,
Jag gör misstag efter misstag,
Om jag vet att någon är sur på mig gör jag inget annat än att be om förlåtelse och hoppas att det går över,
Ibland är jag för stolt för att medge att jag har fel, men jag har lärt mig att ibland svälja stoltheten,
Jag kan vara efterhängsen och korkad,
Ibland har jag noll koll på läget,
Jag har grymt dåligt självförtroende.


Alla dessa punkter har jag börjat jobba på och snart kanske jag har lyckats ändra på allt det där, men tills dess:

Om du skulle ge mig en chans och faktiskt lära känna mig ordentligt, bortse från överstående punkter, så skulle du kanske inse att jag kanske skulle kunna vara bland de bra sakerna i ditt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0