Tjo breee (wannabe ghettostyle)

Gårdagskvällen spenderades tsms med SK, Gogirl, Nille, Joel, Jakob, Norge, Zirath, Oskar, Gayen och Leijon, Trevligt sällskap måste jag säga, även om SK och Gogirl försvann efter en timme.


Kvällen inleddes hos SK, Där först Nille och någon skön kille vid typ namn Kalle. Jag är verkligen sämst på namn ibland.. Jaja. Vi lira lite Guitar Hero (Jag äger er alla på gh! not. Jag är verkligen sämst, klarar knappt easy. Men det är kul iallafall! :D) och efter typ tre och en halv minut plinga det på dörren igen. Där stod Zirath, en trevlig tjej som fick heta Norge, Gayen, Oskar och Leijon. Som en liten extra trevlig bonus liksom. (:
Efter ett litet tag plingade det på igen och då stod Go Girl, Joel och Jakob utanför dörren. Så var förfesten kirrad! :D

Vi körde lite allsång på Finns det plats-låten (Även om det bara var jag och SK som sjöng), jag klantade till det lite med min cellphone (Tänker inte säga vad det var som hände, det räcker med att de som var där och vittnade til olyckan vet..) och sen ville vi dra vidare eftersom SK:s los parentos skulle komma hem. Go Girl visste typ en fest i storvreten som hennes klasskompisar skulle ha, så vi drog oss mot bussen.

Vi körde på lite uppdelning och SK, Go girl och Joel drog upp till storvreten, Jakob, Nille och Kalle var spårlöst borta och resten av oss drog till Tullinge. Där träffade jag på Roos och snackade lite med honom. Grymt trevlig kille :)

Det var lite halv segt i Tullinge så vi drog till mina hemtrakter, Uttran, på fest i ett gigantiskt hus med massa små rum och grejer. Det var trevligt ett tag, men sen blev jag ohyggligt trött och drog hem. Det var ju väldigt nära om man säger så, så det tog väl typ fem minuter hem istället för den vanliga halvtimmen man brukar få räkna med. :)

Idag ska jag dansa big time, kanske kör lite spinning också om jag orkar. Får se. Ska ut och gå med SK också, om hon är vaken ännu det vill säga..

Jag känner faktiskt för att ha singstar-kväll snart.. Undrar vad madre och padre tkr om det. Kanske blir att ta till hundvalpsögonen och köra lite extra fjäskarbete hemma..

Puss Puss
Emelie

Du förvirrar mig

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh, låter kul :D

2008-04-13 @ 11:16:11
URL: http://kolikmim.blogg.se
Postat av: Emelie

det var det :)

2008-04-13 @ 12:06:05
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, aa gigantiskt hus! japp, Moas hus är större än någon annans. bästa partyhuset, synd att hon inte drog igång jacuzzin! tjatade på henne men hon drog tydligen igån den framåt 5-6- snåret, haha..

2008-04-17 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0