Världens härligaste människor:

Jennifer Andersson


En sån där som aldrig ger sig. Omtänksammare människa får man leta efter. Du har fått mitt humör upp när det verkligen legat på botten, dessutom har du lika sjuk humor som jag! :D Du är grädden i den varma chokladen eller något sånt där. Helt enkelt nödvändig! (:

Alexandra Larsson


Bästa kompis sen sex år tillbaka, jag har inte ångrat en sekund med dig. Det finns ingen bättre än dig och jag är stolt över att kalla mig din bästa vän. Vad var det vi sa förut, Vi är som Big mac på Mcdonalds och det vore inte samma grej utan varandra?

Ni tjejer är GRYMMA! Älskar er massavis (:

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Emelie, sötnos. :)

2008-04-09 @ 11:46:00
URL: http://j3mpas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0