Jag ska aldrig jobba morgon igen.. blä.

Men kvällarna rullar på vettu ;) Fin fina grejer asså (:

Ikväll ska vi grilla hos Marcusparcus och sen blir det bio med madre och Fiffi, Hancock. Var det bara jag som tyckte namnet är lite halvskumt..?

Sen är det kräftis imorrn! DET är finfina grejer på riktigt! :D


En lite mindre kul nyhet, jag har tydligen börjat prata i sömnen.. Varje natt (nästan) har Fiffi vaknat av att jag mumlat och igårnatt sa jag tydligen "Jag förstår inte"! Det känns liite smått pinsamt att veta att man babblar lika mycket i sömnen som när man är vaken, om man skulle sova över hos värsta ragget och så ligger man och babblar en jävla massa om allt mellan himmel och jord.. nej, måste gå lite kurser i det där tror jag..

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=wvEPMDWQ3yw

2008-08-17 @ 13:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0