Kungstensgymnasiet är kungen av kungar.. typ

Idag var det skola igen. Andra dagen, och jag älskar det. Okej, jag låter som fetaste lilla pluggnörden med högsta betyg i alla ämnen, brun om näsan efter allt smörande för lärarna, hängslen och rutig skjorta samt tjocka glasögon och tandställning upp till öronen men vet du vad? Hade du gått i min skola hade du fattat vad jag pratar om. Det är inte bara fräscha lokaler, nära till allt och skönt folk. Det är någon slags stämning i skolan som gör att det hela andas... jag vet inte vad det andas men det känns bra.


Puss Puss
Emelie



Den här låten, mobba mig inte för att det är en gospellåt men den är fin

Kommentarer
Postat av: Frida

ååh! hahah, jag kommer aldrig glömma den eftermiddagen!:D

2008-09-02 @ 15:51:20
Postat av: Ingrid

amen brotha :P

2008-09-10 @ 18:45:48
Postat av: edot

men va nice! då blir vi ju skolkompisar:D

2009-01-25 @ 16:54:08
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0